Naše se poslovanje temelji na povezivanju restorana s klijentima i obrnuto, odnosno stvaranju zajedničke lojalnosti.

U nastavaku prenosimo članak iz HOREC-a magazina, a pregled svih servisa za dostavu hrane možete skinuti sa ovog linka 27-HR-InRestaurant-TEMA BROJA

FoodApp servis je službeno započeo s¸radom u Zagrebu 2016. godine. Trenutačno posluju samo s restoranima u Zagrebu i surađuju s otprilike 30-ak restorana. Iz razgovora s Ivanom Miličevićem, vlasnikom servisa, saznajemo kako prate svjetske trendove jer surađuju u razvoju sa stranim partnerima.

Svakom restoranu nudimo mogućnost online naručivanja hrane i/ili rezervacije stolova putem vlastite domene/stranice i za restoran vodimo kompletno online poslovanje. Na taj način restoran se može baviti svojim poslom, a mi brinemo o online poslovanju. Od kreiranja web-stranice, mobilne aplikacije, online plaćanja, oglašavanja (Google, Facebook, Tripadvisor), istaknuo je.

U FoodAppu su pratili razvoj više različitih servisa poput spomenute Pauze.hr i nekadašnje platforme ekupifino.hr iza kojeg je, kako kažu, stajala cijela logistika servisa ekupi. Shvatili su da trebaju usvojiti novi poslovni model te sada restoran u food portal ulistavaju besplatno, kreiraju web-stranicu besplatno, a restoran plaća održavanje prva tri mjeseca 250 kn/mjesečno, dok je redovno održavanje 400 kn/mjesečno. Nakon što se online poslovanje podigne iznad 20.000 kn mjesečno radimo s provizijom do 3% – uz navedene uvjete vodimo kompletno online poslovanje restorana.

Mi smo se odlučili na potpuno drukčiji pristup.Nismo kao drugi servisi skrivali adresu i kontaktni broj telefona restorana… Uz vlastiti portal za online naručivanje hrane (foodapp.hr) odlučili smo svakom restoranuotvoriti vlastitu web-stranicu sa sustavom za online naručivanje i/ili rezervaciju stolova.
Nama novi servisi za dostavu hrane nisu konkurencija jer oni nude dodatni servis – vlastitu dostavu koju naplaćuju, koja je nekim restoranima potrebna. Svakako pozdravljamo nove servise i pratimo trendove,

Naša je misija partnerski odnos, odnosno win-win situacija. Zadovoljstvo naših restorana i zadovoljstvo klijenata, a na taj način daljnje zadovoljstvo i razvoj FoodApp-a.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.